نمونه تدریس ها

امیر مسعودی یا منتظری

امیر مسعودی یا منتظری

امیر مسعودی یا منتظری : یکی از مهم ترین دروس تخصصی درس ریاضی است، که باید روش های نوین تستی را بسیار خوب یاد گرفت، بنابراین شمایی که تا کنون کنکور نداده اید اکنون نیاز دارید شخصی روش هایی را به شما بیاموزد،

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

تا بیشتر با کنکور و سوالاتش آشنا شوید، البته که تدریس استاد امیر مسعودی بسیار چشمگیر بوده است و همگان روش های ایشان را بسیار قبول دارند، برای اینکه به نکات کنکوری بسیار نزدیک است.

اما منتظری خیلی مسائل را می پیچانند و نمی توانند به خوبی تدریس کنند و بسیاری از دانش آموزان تدریس استاد امیر مسعودی را بخاطر فهم آسان بیشتر قبول دارند.

استاد امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی متولد سال 1366 در ارومیه به دنیا آمد. ایشان در خانواده ایی تحصیل کرده بزرگ شده اند. ایشان در رشته ی مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده اند.

برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

ایشان با ممارست بالا و تلاش و پشتکار امروز توانسته اند به درجه ایی برسند که مسائل مربوط به کنکور را به خوبی به دانش آموزان آموزش بدهند.. ایشان توانستند با داشتن نبوغ و استعداد بالا در یادگیری آسان یکی از بهترین معلمان و از بهترین مشاوران باشند. زیرا ایشان بسیار توانستند در این سال ها تجربه کسب کنند.

از نمونه های تدریس ایشان را میتوانید در سایت یادگیری آسان ببینید. ایشان با تدریس فوق العاده ایی که دارند توانستند دانش آموزان بسیاری را به خود جلب کنند،

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

دانش آموزان با کمک پکیج آموزشی یادگیری آسان امیر مسعودی میتوانند نکات مهم تست زنی و به یادگیری دروس بپردازند. که این امر باعث پیشرفت آنان در زمینه ی تست زدن و کنکور می شود و می توانند درصد خوبی را کسب کنند.

برای بالا بردن مهارت های خود میتوانید از پایه شروع کنید، و پکیج آموزشی ایشان را تهیه کنید زیرا یک پارچه بودن تدریس از طریق یک آموزگار می تواند برای شما بسیار کارایی باشد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میتوانید از کسانی که سال های قبل دانش آموز ایشان بوده اند تحقیق کنید، که ایشان واقعا چگونه تدریس میکنند و روش ها وتکنیک هایشان چگونه است.

ایشان دانش آموزان بسیاری داشته اند که امروزه تمامی آن دانش آموزان الان برای خودشان کسی شده اند. و این باعث افتخار است که چنین استادی می تواند اینگونه نقش آفرینی  کند، و با تجربیات خود در آسان یادگیری برای پیشرفت سرزمین عزیزمان ایران تلاش کند.

پکیج آموزشی

لازم است بدانید که مدت زمان کنکور محدود است و شما بایستی بهترین استفاده را از این زمان محدود داشته باشید. برنامه ریزی داشته باشید و به آینده ی درخشان خود امید داشته باشید.

فیزیک پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم دارای مباحث سنگینی می باشند. بنابراین با حجم زیادی از تست ها که در حوزه ها مختلفی تالیف شده اند در درس فیزیک روبرو هستید.

ابتدا باید به درجه سختی و آسانی آن توجه داشته باشید، باید به قدری از فصول مختلف تست کار کرده باشید که با برخورد به هر تستی به درجه سختی آن پی ببرید و الکی وقت خود را صرف سوالات سخت و وقت گیر نکنید و ابتدا سریع تست هایی را که بلد هستید را حل کنید.

نمونه تدریس درس شیمی دهم انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

زیرا وقتتان به خوبی ذخیره می شود و نکته ی دوم این است که، به طور دقیق و کامل تست را بخوانید و نصفه کاره به سراغ حل تست نروید چرا که تست ها پر از دام های آموزشی هستند.

بعد از متوجه شدن در خواست سوال از ما در صورت نیاز حتما شکل بکشید فرمول مربوطه را بنویسید برای آشنایی با تیپ سوالات کنکور باید تست های ۱۰ سال اخیر کنکور سراسری را حل کنید و همچنین پاسخ نامه تشریحی تست ها را هم بخوانید.

همین می تواند به شما کمک کند تا با تیپ سوالات آشنا شوید و نکات خیلی خوبی را بیاموزید. درادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی امیر مسعودی بدانیم.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

پکیج آموزشی استاد امیر مسعودی

همانطور که میدانید در درس ریاضی و فیزیک، مهارت بالا و سرعت عمل در تست زنی یک اصل بسیار مهم به شما می رود. با کمک استاد امیر مسعودی و سفارش پکیج آموزشی ایشان می توانید در یادگیری تکنیک های تست زنی بسیار پیشرفت کنید،

با آسان یادگیری، یادگیری واقعا آسان می شود. تکنیک های تست زنی امیر مسعودی سرعت شما را در حل تست ها بالا می برند و مهارت خوبی را در حل تست های سنگین و سخت به شما خواهند داد.

مهم ترین نکته این است که بتوانید نحوه ی حل تست را در کمترین زمان انجام دهید. مهندس امیر مسعودی این تکنیک ها را به صورت پکیج های آموزشی یادگیری آسان به طور کاملا حرفه ای و دقیق و با ذکر همه نکات لازم ارائه داده اند.

ایشان به عنوان تنها استادی در ایران می باشد که تکنیک های تست زنی خود را در وزارت ارشاد به ثبت رسانده اند. و همین امر در قانونی بودن و تایید بودن ایشان در زمینه ی آموزش می باشد.

که با این کار خود تمامی تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تا بتوانند به نتایج خوبی برسند، با تهیه ی پکیج آموزشی ایشان می توانید شما هم لذت موفقیت را بچشید.

 

نتیجه گیری

برای درس خواندن نیزا به هیچ بهانه ایی نیست درس ریاضی که به صورت مباحثی ارائه می شود می تواند با تدریس استاد مسعودی در یادگیری آسان به خوبی با روش های نوین تست زدن همراه باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *