نکات مشاوره ای

اساتید کنکور آسان است

اساتید کنکور آسان است

اساتید کنکور آسان است

اساتید کنکور آسان است از بهترین اساتید کشور در دروس مختلف هستند. دسترسی به بسیاری از اساتید خوب و مجرب کنکور برای دانش آموزان شهرستان های کوچک و مناطق روستایی وجود ندارد. موسسه انتشارات گیلنا سعی کرده است با بهره گیری از اساتید دلسوز و با تجربه در این مجموعه، امکان استفاده از تدریس آنها را برای داوطلبان نقاط مختلف کشور فراهم کند. برای آشنایی با اساتید اوج یادگیری و نحوه تدریس آنها شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

هر کدام از اساتید کنکور آسان است کدام درس را تدریس می کنند؟

هر یک از اساتید مجموعه با توجه به رشته تحصیلی خود، درس مشخصی را تدریس می کنند. از معروف ترین اساتید اوج یادگیری، استاد امیر مسعودی است که اکثر داوطلبان کنکور نام ایشان را شنیده اند. استاد مسعودی دروس فیزیک و ریاضی را تدریس می کنند و تکنیکهای ابداعی برای تست زنی در این دروس دارند.

آموزش درس مهم زیست شناسی برای داوطلبان تجربی برعهده دکتر هادی وصالی و دکتر عرفان پازوکی است که این درس را به صورت مفهومی و ترکیبی آموزش می دهند.

مهندس عارف ربیعیان مدرس شیمی مجموعه هستند که نحوه تدریس و فن بیان ایشان بسیار مورد توجه داوطلبان سالهای قبل بوده است.

دروس عمومی را استاد حسین احمدی با همراهی استاد ستارنژاد، دکتر دانش زاده، سعید جوکار و سایر مدرسان آموزش می دهند.

از دیگر اساتید موسسه هم می توان از مهندس سامان مطلبی، مهندس شاهانی، دکتر حسینی، دکتر امیری و.. نام برد.

رزومه اساتید اوج یادگیری

اوج یادگیری با اساتید مجرب و خوبی برای تدریس و آماده کردن بسته های آموزشی همکاری کرده است. اغلب اساتید اوج یادگیری از رتبه های برتر کنکور زمان خود بوده اند و در دانشگاههای معتبر کشور فارغ التحصیل شده اند.

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

استاد حسین احمدی

ایشان بنیان گذار موسسه اوج یادگیری هستند و سالهاست در زمینه مشاوره و تدریس دروس عمومی به ویژه درس عربی به دانش آموزان متوسطه فعالیت می کنند. استاد احمدی روش رمزگردانی را برای به یاد سپاری نکات حفظ کردنی درسها ابداع کرده اند. استاد احمدی اولین مجوز انتشار لوحهای فشرده آموزشی را از مراجع مربوطه دریافت کرده اند و مشاور تعداد زیادی از رتبه برترهای کنکور سراسری در سالهای قبل بوده اند.

استاد امیر دانش زاده

ایشان سالها سابقه تدریس درس زبان را دارند و از اساتید مجرب این رشته محسوب می شوند.

استاد امیر مسعودی

ایشان که متولد ارومیه هستند در دوره دکتری فیزیک دانشگاه تهران تحصیل می کنند و تجربه سالها تدریس ریاضی و فیزیک را به دانش آموزان کنکوری دارند. همچنین استاد مسعودی در برنامه های تلویزیونی اوج یادگیری هم تدریس کرده اند. مهندس مسعودی در تهیه پکیجهای آموزشی با موسسه همراهی کرده اند و دلسوزانه دانش خود را در اختیار داوطلبان قرار می دهند. استاد مسعودی کتاب خلاقیت در فیزیک و ریاضی و حیات فرازمینی را هم تالیف کرده اند. آموزش مفهومی و حل تکنیکی تستها از ویژگیهای تدریس ایشان است.

مهندس سامان مطلبی

ایشان هم یکی از اساتید مجرب دروس ریاضی و فیزیک اوج یادگیری هستند که در تهیه و تدریس بسته های آموزشی حضور فعال داشته اند.

مهندس عارف ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان

ایشان در دانشگاه اصفهان درس خوانده اند و مدال المپیاد شیمی را کسب کرده اند. مهندس ربیعیان در برنامه های تلویزیونی اوج یادگیری و زنگ پنجم هم سابقه تدریس دارند. ایشان در طراحی و تالیف تست آزمونهای آزمایشی برخی موسسات کنکوری همکاری داشته اند.

سرفصلهای مهم کنکور برای هر دروس عمومی
ادامه مطلب

دکتر مهدی شیخی

دکتر شیخی رتبه برتر کنکور تجربی بودند و در دانشگاه علوم پزشکی تهران درس خوانده اند. ایشان سالهاست که در زمینه تدریس درس زیست شناسی به دانش آموزان پایه های مختلف تجربی فعالیت می کنند. استاد شیخی مدرس مدارس تیزهوشان هم بوده اند. ایشان زیست را به صورت ترکیبی و مفهومی آموزش می دهند.

دکتر عرفان پازوکی

ایشان هم یکی از رتبه های برتر کنکور تجربی بودند که در رشته پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شده اند. دکتر پازوکی هم در تهیه بسته های آموزشی درس زیست شناسی با اوج یادگیری همراهی کرده اند.

برای اطلاع بیشتر از سابقه کاری و رضایت داوطلبان سالهای قبل می توانید به سایت اوج یادگیری مراجعه کنید. همچنین نحوه تدریس این اساتید در اپلیکیشن اوج یادگیری و برنامه های تلویزیونی در شبکه های مختلف صدا و سیما قابل مشاهده است.

اساتید اوج یادگیری در کدام برنامه های تلویزیونی تدریس کرده اند؟

شاید تدریس اساتید اوج یادگیری را در برنامه های مختلف صدا و سیما دیده باشید. این اساتید در برنامه اوج یادگیری که از شبکه دو تلویزیون پخش می شود تدریس می کنند. از دیگر برنامه های این اساتید می توان به زنگ پنجم در شبکه پنج سیما، برنامه یادگیری آسان در شبکه چهار و برنامه یادگیری برتر در شبکه های استانی تلویزیون اشاره کرد.

چطور می توانیم بسته های آموزشی اساتید اوج یادگیری را تهیه کنیم؟

برای تهیه بسته های آموزشی اوج یادگیری می توانید به فروشگاه اینترنتی موسسه مراجعه کنید و یا از طریق بازار یا سیب اپ، اپلیکیشن گیلنا را نصب کنید.

موسسه برتر کنکور
ادامه مطلب

پس از تهیه پکیجهای آموزشی، لوحهای فشرده با ارسال رایگان و ضمانت اصل بودن به آدرس شما فرستاده می شوند. پس از تهیه پکیجها می توانید برای دریافت برنامه رایگان با مشاوران اوج یادگیری تماس بگیرید.

پکیجهای آموزشی ، تستی، همایش و خلاقیت و بسته های جمع بندی متناسب با نیازهای متفاوت دانش آموزان و فارغ التحصیلان تهیه شده اند و قیمت همه بسته ها در سایت درج شده است.

فراموش نکنید که شماره حساب معتبر مجموعه را حتما از مشاوران سایت دریافت کنید و بسته ها را از فروشندگان غیرمجاز تهیه نکنید.

جمع بندی در مورد اساتید اوج یادگیری

مجموعه اوج یادگیری با هدف گسترش عدالت آموزشی اقدام به تهیه بسته های آموزشی و تکنیکهای تست زنی برای گروههای مختلف آموزشی کرده است. برای تولید این بسته ها اساتید مجربی موسسه را یاری کرده اند. هر کدام از این اساتید در رشته خود تجربه و دانش زیادی دارند و برخی از آنها برای داوطلبان شناخته شده اند.

پیش از تهیه بسته های آموزشی اوج یادگیری می توانید در مورد رزومه و سابقه اساتید آن تحقیق کنید، نظرات داوطلبان را در سایت اوج یادگیری بخوانید، نحوه تدریس آنها را ببینید و پس از کسب اطمینان، اقدام به خرید پکیجها نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *