نکات مشاوره ای

اردوی نوروزی انتشارات گیلنا

اردوی نوروزی انتشارات گیلنا

اردوی نوروزی انتشارات گیلنا

اردوی نوروزی انتشارات گیلنا یکی از خدمات موسسه کنکور آسان یا همان گیلنا است. در سالهای اخیر موسسات کنکور اقدام به برگزاری طرحی به نام اردوی نوروزی کرده­ اند که مورد استقبال داوطلبان کنکور و خانواده­ هایشان قرار گرفته است.

رقابت فشرده در آزمون سراسری موجب می­شود تا داوطلبان برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه خود تلاش زیادی کنند. لزوم استفاده از تمامی فرصتها برای رسیدن به موفقیت باعث می­ شود تا دو هفته تعطیلات عیدنوروز هم به عنوان فرصت طلایی مطالعه برای کنکور مطرح شود. داوطلبان ترجیح می­دهند به جای رفتن به سفر یا دیدوبازدید عید، برای هدفشان تلاش کنند.

در این مقاله از یادگیری آسان اهمیت ایام نوروز و شرکت در اردوی نوروزی را در رقابت کنکور بررسی می­کنیم.

چرا شرکت در اردوی نوروزی اهمیت دارد؟

شرکت در اردوی نوروزی یک تجربه جدید است که در کنار سختی هایش، خاطرات خوبی را هم برای داوطلبان به جای خواهد گذاشت. حضور تعدادی از داوطلبان که هدف مشترکی دارند در یک محیط، موجب تقویت احساس رقابت در آنها می­شود.

تعطیلات عید فرصت مناسبی برای جبران عقب­ ماندگی تحصیلی در افرادی است که درطول سال نتوانستند طبق برنامه پیش بروند، زیرا عده ­ای از رقبا در این ایام از درس دور می­ مانند یا به اندازه کافی تلاش نمی­ کنند. استفاده مناسب از روزهای عید می­تواند تاثیر زیادی بر بهبود رتبه داوطلبان داشته باشد.

دور ماندن از فضای درس به بهانه استراحت و تفریح در ایام نوروز هم بازگشت به برنامه درسی را در پایان تعطیلات سخت می­کند و هم موجب می­شود مطالب خوانده شده قبلی در حافظه داوطلبان کمرنگ شود.

مطالعه نوروزی با برنامه دقیق

ازطرفی درس خواندن به تنهایی در خانه و در فضایی که پر از حال و هوای عید و حضور مهمان و برنامه­ های تلویزیونی است، بسیار دشوار است و تمرکز داوطلب را کم می­کند. همچنین ساعات طولانی درس خواندن در نوروز کافی نیست؛ بلکه مطالعه باید طبق برنامه درست و اصولی انجام شود تا پیشرفت موردنظر را برای داوطلب به همراه داشته باشد. برنامه ­ریزی اردوی نوروزی باید مطابق با سطح علمی و نقاط قوت و ضعف هر فرد، شخصی­ سازی شده باشد.

7 راهکار تقویت مغز برای اول صبح
ادامه مطلب

در اردوی نوروزی انتشارات گیلنا، مشاوران استاد حسین احمدی برای تدوین برنامه مناسب و اصولی در کنار داوطلب هستند. در این برنامه، مرور درسها، تست­زنی مباحث و آزمونهای آزمایشی قرار داده می­شود. همچنین بهترین اساتید کنکور برای رفع اشکال و کمک به داوطلبان با آنها همراه هستند.

مطالعه باید در محیط آرام و به دور از انرژی های منفی و عوامل ایجاد حواس ­پرتی انجام شود؛ به همین دلیل ناظران، برنامه مطالعاتی داوطلبان را کنترل می­کنند. برنامه خواب و تغذیه افراد هم زیرنظر گرفته می­شود تا هم استراحت مناسب داشته باشند و هم تغذیه صحیح، انرژی کافی برای درس خواندن را به آنها بدهد.

در اردوی نوروزی انتشارات گیلنا ضمن کمک به مفید بودن برنامه مطالعاتی نوروزی، به ایجاد انگیزه و اشتیاق داوطلبان هم کمک می­شود.

یک اردوی نوروزی خوب باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

یک اردوی نوروزی خوب باید محیط آرام و استانداردی را برای مطالعه افراد فراهم کند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، داشتن برنامه مناسب ضروری است. برنامه ­ریزی درست کمک می­کند تا زمان به خوبی مدیریت شود. ساعت شروع و پایان هر پارت درسی باید مشخص باشد و ناظر بر نحوه اجرای آن نظارت کند.

برنامه ارائه شده باید متناسب با پیشینه درسی و سرعت مطالعه او باشد. در زمان­ بندی مناسبی باید براساس دروس مطالعه شده، آزمون گرفته ­شود و سپس کارنامه آزمون توسط مشاور باتجربه تحلیل شود. با توجه به نتیجه آزمون، نقاط ضعف و قوت هر داوطلب مشخص می­شود و طبق آن می­توان تغییراتی در نحوه و سرعت مطالعه درسها اعمال کرد. شاید نیاز باشد ساعت های مطالعه داوطلب بیشتر شود و یا روش هایی برای بالا بردن کیفیت مطالعه به او آموزش داده شود. مطالعه هدفمند و پایش پیشرفت داوطلب،  وجه تمایز اردوی نوروزی با مطالعه انفرادی در منزل است.

تست زنی عربی پیش دانشگاهی
ادامه مطلب

جمعبندی در نوروز

در اردوی نوروزی مطالب خوانده شده باید جمع­بندی و نکات مهم هر درس مرور شوند. همچنین این ایام فرصت خوبی برای تثبیت دروس پایه دهم و یازدهم است.

داوطلبان با دیدن رقبای خود که برای رسیدن به هدفشان تلاش می­کنند، انگیزه بیشتری به دست می­آورند. حضور مشاور در کنار آنها موجب می­شود این رقابت دور از استرس و نگرانی باشد.

برنامه خواب داوطلبان باید مشخص شود تا هم کم­ خوابی موجب کاهش کیفیت یادگیری افراد نشود و هم خواب زیاد، مانع اجرای برنامه درسی روزانه نباشد. همچنین برنامه غذایی داوطلبان کنترل می­شود تا هم از مواد مغذی کافی استفاده کنند و هم زیاده­روی در غذا خوردن موجب کسالت و خواب ­آلودگی آنها نشود. معمولا در این اردوها اجازه دسترسی و استفاده از تلفن همراه و اینترنت بسیار محدود می­شود تا داوطلبان تمرکز خود را از دست ندهند.

همراهی و حضور مدرسان و مشاوران موجب دلگرمی داوطلبان و کاهش نگرانی خانواده ­ها می­شود.

اردوی نوروزی کنکور آسان

در اردوی نوروزی انتشارات گیلنا اساتید مجربی برای رفع اشکال در کنار داوطلبان حضور دارند. اساتید گیلنا را احتمالا در برنامه ­های تلویزیونی مانند اوج یادگیری دیده ­اید و یا با پکیج های آموزشی آنها آشنا هستید. استاد حسین احمدی، استاد مسعودی، مهندس ربیعیان، استاد مهدی شیخی، استاد پازوکی و سامان مطلبی  ازجمله این اساتید هستند.

موسسه گیلنا یا کنکور آسان است ، سالهاست که داوطلبان کنکور گروه های مختلف آزمایشی را همراهی می­کند و برای آنها محتوای آموزشی باکیفیتی را با همراهی اساتید باتجربه آماده کرده است.

هدف این موسسه از تولید محصولات آموزشی و همچنین برپایی اردوی نوروزی انتشارات گیلنا، امکان دسترسی همه داوطلبان با هر سطح تحصیلی و هر میزان بودجه به خدمات موثر آموزشی کنکور است.

برای قبولی در کنکور چگونه مطالعه کنیم؟
ادامه مطلب

چطور می­توانیم در اردوی نوروزی انتشارات گیلنا شرکت کنیم؟

برای اطلاع از شرایط و یا ثبت ­نام و رزرو اردوی نوروزی انتشارات گیلنا می­توانید با شماره 02166552600 تماس بگیرید و با مشاوران موسسه صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند و یا به سایت گیلنا مراجعه کنید.

جمع­بندی درمورد شرکت در اردوی نوروزی انتشارات گیلنا

موسسه کنکور آسان است یا همان انتشارات گیلنا با تجربه چندساله در آموزش، تولید محتوا و برنامه­ ریزی برای داوطلبان کنکور سراسری، فرصت شرکت در اردوی نوروزی را برای مطالعه صحیح در ایام عید تدارک دیده است. حدود دو هفته مطالعه متمرکز و با برنامه و استفاده از این فرصت می­تواند فاصله شما را با رقبایتان بیشتر کند.

هدف از برگزاری اردوی نوروزی انتشارات گیلنا این است که کسب رتبه دلخواه برای هیچ داوطلبی با شرایط مختلف علمی و مالی، دور از دسترس نباشد.

این اردو از تاریخ 28 اسفند ماه شروع میشود

تمامی دانش آموزان امکان ثبت نام در این اردو را دارند جهت هماهنگی با شماره 02166552600 تماس بگیرید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه در “اردوی نوروزی انتشارات گیلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *