نکات مشاوره ای

آشنایی با منابع سوالات کنکور

آشنایی با منابع سوالات کنکور

آشنایی با منابع سوالات کنکور :قطعا باید خود را برای کنکور و موفقیت در آن آماده کنید. برای موفق شدن بهتر است که کنکور را آنگونه که هست بسنجید یعنی باید بدانید که از چه جور تیپ سوالاتی در کنکور رو به رو خواهید شد.

 

این کار تنها زمانی اتفاق کی افتد که با نگاهی حتی گذرا به سوالات کنکور سال های قبل متوجه این امر بشوید. بهترین منبع سوالات کنکور شما همان کتاب های درسی شماست. کتاب درسی خود را ملاک و محور اصلی قرار دهید. هیچ کتابی نمی تواند جای این کتاب را بگیرد.

ادبیات

با یادگیری و شرکت در آزمون ادبیات، متوجه خواهید شد که آزمون ادبیات بسیار متفاوت از آزمون توصیفی است. تسلط بر مفاهیم و کار با معانی ساده و کلمات، املا، ابیات و… برای شرکت در آزمون ادبیات ضروری است.

طراحی سوالات ادبیات به این صورت است که برخی از گزینه های شما را از خارج از کتاب درسی ارائه می دهد و معنی یا شباهت معنایی آنها را زیر سوال می برد.

در واقع به گونه ایی این آزمون ها هوشی هستند و شما با بالا بردن مهارت های خود می توانید تست های درستی را انتخاب نمایید. بخش قرابت معنایی نیاز به دانش کامل شما درباره ی ابیات دارد باید بتوانید از پس آن بربیایید.

و به خوبی درس بخوانید. دی وی دی های آموزشی این ردس را می توانید در موسسه ی یادگیری آسان تهیه کنید که استاد احمدی با مهربانی و سواد بالایی که دارد تمامی نکات تستی عربی را به شما آموزش می دهد و شما را چند پله به جلو می اندازد.

پکیج کنکور آسان است
ادامه مطلب

عربی

عربی یکی از مهم ترین منابع سوالات کنکوراست که بسیار ضریب بالایی دارد و در دروس عمومی و در رشته ی انسانی در دروس عمومی و در دروس اختصاصی قرار می گیرد و بسیار مهم است.

باید سعی کنید این دروس را به خوبی بخوانید و تست کار کنید. اگر تست های بالایی در درس عربی بزنید میبینید که چقدر می توانید خودتان را جلوتر از بقیه ببینید.

عربی یکی از دروسی است که دانش آموزان از آن متنفر هستند و کمتر کسی است که بخواهد این درس را دوست داشته باشد اما برای درس خواندن شما نیاز به انگیزه دارید که این درس را هم استاد احمدی به شما آموزش می دهد و با سوالات تستی شما را آشنا میکند و به شما موضوعات را توضیح می دهد.

بنابراین می توانید با کمک دی وی دی های آموزشی استاد احمدی انگیزه ی کافی برای درس خواندن را بیابید.

دینی

دینی یکی از دروس عمومی است که اگر این درس را به خوبی بخوانید می توانید موفقیت و بالا رفتن رتبه ی خود را تضمین می کنید. دینی از مهم ترین منبع کنکور شما می باشد که باید به خوبی تست های آن را کار کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

دینی صرفاً حفظ کردنی نیست، اما حفظ متون این درس تنها شرط لازم برای قبولی در امتحانات است. شرط کافی درک مفاهیم متن، آیه، رابطه بین آیه و متن و در برخی موارد حتی ارتباط بین ابیات و آیه است.

برای اینکه بتوانید نمره ی خوبی در این درس کیب کنید با استاد احمدی همراه باشید و با کمک دی وی دی های آموزشی می توانید به خوبی تست های دینی و نکات مهم را به خوبی بیاموزید. با استاد احمدی همراه باشید و دی وی دی های آموزشی ایشان را از مراکز معتبر یا سایت کنکور آسان است تهیه کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

زبان انگلیسی

مهم ترین منبع برای درس خواندن زبان انگلیسی همان کتاب زبان شماست که در مدرسه خواندید.بنابراین توجه داشته باشید باید تست این درس را کار کنید و دایره لغوی خود را بالا ببرید.

مشاوره آنلاین و برنامه ریزی کنکور مختص تابستان با یادگیری آسان
ادامه مطلب

درس زبان انگلیسی درس آسانی است و اکثر دانش آموزان به کلاس های زبان از بچگی رفته اند. درس زبان انگلیسی درس مهمی است و باید بتوانید خود را بالا بکشید و با موفقیت همه چیز را پشت سر بگذارید.

زبان انگلیسی از جمله دروسی است که ضریب خوبی با خود به همراه می آورد و اگر بتوانید زبان را بالا بزنید می توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

با کسب مهارت های لازم برای پاسخگویی به سوالات با سخت کوشی بسیار امکان پذیر است.  یادگیری کلمات را جدی بگیرید، از به خاطر سپردن کلمات جدید نترسید، خواندن را تمرین کنید و به استثنای درصد بالا، باز هم از درس خواندن  عقب نکشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

فیزیک

علم فیزیک گرایش های زیادی در دل خود دارد که همه آنها گرایش هایی در فیزیک اتمی، فیزیک ماده متراکم، فیزیک آماری و سیستم های پیچیده، نظریه ذرات اولیه و میدان، فیزیک هسته ای و غیره هستند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

علم فیزیک دائما در حال پیشرفت است و هر سال موارد جدیدی به آن اضافه می شود، دروس فیزیک نیاز به علاقه و ممارست بالایی دارد که بتوانید در آن به خوبی مهارت های بالایی را کسب کنید .

در نتیجه باید به خوبی تست بزنید و با کمک دی وی دی های آموزشی استاد امیر مسعودی به خوبی در درس فیزیک با سوالات تستی و آموزشی را فرا بگیرید.

درس فیزیک درس بسیار مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا رتبه ی خوبی بدست بیاورید تست کار کنید و از مشاوره ی استاد مسعودی برخوردار شوید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

زیست

درس زیست در رشته ی تجربی است که بسیار جزئیات سخت و اخوندنی دارد باید بتوانید آن ها را تحلیل کنید تا در ذهنتان بماند. برای قبولی در درس زیست باید بتوانید تست هایش را کار کنید و با ممارست بالایی جزئیات آن را بخوانید.

زیست درس مهمی است که می تواند به شما کمک های بسیاری داشته کند تا رتبه ی خوبی بدست آورید. با کمک اساتید کنکور آسان است می توانید به خوبی این درس را بخوانید و با تقویت کردن خود می توانید به خوبی از پس آن بر بیایید. می توانید دی وی دی های آموزشی کنکور آسان است را از مراکز معتبر انتخاب نمایید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای موفقیت در کنکور مهم ترین منبع شما همان کتاب های درسی شماست که باید بتوانید این کتاب را بخوانید و تست کار کنید و با بالا بردن سرعت عمل کیفیت کار خود را در کنکور تضمین کنید. با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *